Her kan du lese om våre kjøps- og leveringsbetingelser.
Generelt
Fraktgebyr 79 kr.
-
- Alle priser i nettbutikken er inkludert moms.
-
- Alle varer forblir Ratio Coffee Nordics eiendom inntil full betaling er mottatt.
-
- Alle svindelforsøk blir alltid politianmeldt. Butikken vår forbeholder seg retten til å heve et kjøp ved mistanke om svindel.
-
- Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil på nettstedet.
Betalingsmåter
Du velger betalingsmåte etter at vi har mottatt bestillingen din.
1. kortbetaling med VISA, MasterCard eller American Express
Du kan alltid føle deg trygg når du betaler med kort hos oss. Vi samarbeider med Svea Bank via en PCI-DSS-sertifisert løsning. Når du betaler med kort, blir du sendt til en sikker side via SSL-sertifikat, der du trygt kan legge inn kortopplysningene dine og gjennomføre betalingen. Når betalingen er godkjent, blir du sendt tilbake til ratiocoffee.no, hvor du vil motta en bekreftelse på at kjøpet er gjennomført.
2. Fakturabetaling med Svea Bank.
Faktura: Svea Bank håndterer fakturabetalinger. Kredittsjekk kan foretas. Forfallsdato er 14 dager for privatkunder og 30 dager for bedriftskunder. Ved forsinket betaling påløper forsinkelsesrenter og purregebyr. Les mer om deres vilkår og betingelser for betaling med faktura …her.
3. Delbetaling med Svea Bank.
I samarbeid med Svea Bank tilbyr vi muligheten til å dele opp betalingen din.
Leveranser
Vi sender alle våre pakker med Bring Parcel som leverer forsendelsen til ditt nærmeste ombud. Normal leveringstid fra vårt lager i Sverige er 5-9 virkedager. Vær oppmerksom på at leveringstiden kan øke noe ved jul og nyttår og i sommermånedene.
Uavhentede pakker
Vi tar 300 kr for varer som ikke hentes ut. Hvis du kansellerer bestillingen når pakken allerede er sendt fra oss, må du hente den og returnere den til oss, ellers blir pakken registrert som ikke mottatt og belastet automatisk.
Transportskader
Alle pakker som forlater oss er forsikret. Hvis pakken og/eller innholdet er skadet når du mottar den, må dette meldes umiddelbart på stedet. Hvis du har åpnet pakken og oppdager at noe er skadet, vennligst ta et bilde som viser skaden og legg det ved i en e-post til: info@lindenbaum.se.
Når du returnerer en pakke til oss, bærer du selv transportrisikoen. Hvis varen er skadet, sender du den tilbake til oss, så sender vi deg et nytt produkt. Vi bærer fraktkostnadene for skadede pakker.
Angrerett
Kunden har alltid 14 dagers angrerett i henhold til lovverket for alle kjøpsavtaler av varer inngått via nettet og annet salg utenfor fast utsalgssted. Ratio Coffee Nordic tilbyr alltid 90 dagers full angrerett. Angreretten gjelder kun dersom varen og originalemballasjen er uskadet, men i henhold til loven har kunden alltid rett til å håndtere varen på den måten som er nødvendig for å oppdage dens egenskaper og funksjon.
Hvis du hever kjøpet og returnerer et produkt til oss, refunderer vi kjøpesummen, men vi har rett til å trekke fra eventuelt verditap som skyldes unødvendig bruk av produktet for å teste dets egenskaper og funksjon. Verditapet vurderes fra sak til sak. Angreretten begynner å løpe fra den dagen kunden mottar varen.
Du som kunde er ansvarlig for risikoen ved returforsendelse: Denne risikoen omfatter blant annet hvis produktet blir skadet eller går tapt under transporten.
Retur
For å foreta en retur må du alltid kontakte vår kundeservice: info@lindenbaum.se.